02
İPARA FARKIİNDİRİM DÜNYASI / 1 MİLYON MÜŞTERİ / ÖZEL KARTLAR

iPara Blog

Tek bir entegrasyon yaparak e-ticaret sitenizden tüm banka ve kredi kartları ile online ödeme alın.

Markalar İçin Sanal Mağaza Açmanın Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

  •     
  •     
Blog
11.08.2020

Markalar İçin Sanal Mağaza Açmanın Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

     

    

Yaşadığımız dünya giderek daha da dijital hale geliyor. Dolayısıyla sanal mağaza açmak ve internetten satış yapmak bütün markalar için oldukça önemli bir hale geldi. Firmalar açısından da atılan ilk adımlarından biri olan sanal mağazalar, önümüzdeki süreçte daha da yaygınlaşacak. 

    

Ayrıca kullanıcıların giderek mobil kullanıma ağırlık vermesi ve online alışverişi tercih etmeye başlaması, sanal mağazaları yeni dünyanın vazgeçilmez olgularından biri haline getiriyor. 

    

Markaların fiziki mağazalarından ziyade sanal mağazalarına yatırım yaptığı bu dönemde, size sanal mağaza açmanın avantajlarından bahsedeceğiz. Hazırsanız başlayalım ve maddeler halinde inceleyelim. 

    

Yurt İçi ve Yurt Dışında Satış Yapma İmkanı

    

Bir firmanın sanal mağazası olmasının en büyük avantajlarından biri, sadece belirli bir lokasyona bağlı olmamaktır. İnternet üzerinden satış yapan bir e-ticaret siteniz olduğunda hem yurt içinde hem de yurt dışında istediğiniz herhangi bir yere ürünlerinizi ya da hizmetlerinizi satabilirsiniz. 

    

Bu durum size esneklik sağlar. Üstelik sosyal medya reklamları ve pazarlama çalışmaları ile markanızı daha kısa sürede büyütme şansına sahip olursunuz.

    

7/24 Hizmet Sağlama Fırsatı

    

İnternet üzerinden satış yapmanın ve sanal mağaza sahibi olmanın avantajlarından bir başkası da mağazanızın sürekli açık kalmasıdır. 7/24 açık bir mağaza ile her gün ve her saat kullanıcılara ulaşabilirsiniz.

    

Ayrıca fiziki mağazalar resmi tatiller, özel durumlarda ya da olağanüstü hallerde kapalı kalabilir; ama sanal mağazalar her koşulda çalışmaya devam edebilir.

    

Daha Geniş Bir Hedef Kitlesine Ulaşma Şansı

    

Sanal mağaza ile lokasyon bazlı bir fiziksel mağazadan çok daha geniş bir hedef kitleye ulaşma şansına erişebilirsiniz. Bir sanal mağazanız olduğunda online alışveriş yapan farklı profillerdeki kullanıcılara ulaşma fırsatınız olur. Bu da daha fazla kişiye erişmeniz ve daha fazla satış yapabilmeniz anlamına gelir. 

    

Başlangıç Maliyeti Olarak Daha Düşük Fiyatlar

    

Sanal mağaza açmak, günümüzde oldukça düşük başlangıç maliyetleri ile mümkün olabiliyor. Fiziksel bir mağazanın kurulumu ya da dekorasyonu gibi ek maliyetler sanal mağazalarda yer almıyor.

    

Ayrıca daha düşük maliyetler ile sanal mağaza açmak, girişimci olmak isteyenlere de bir fırsat sağlıyor ve süreci kolaylaştırıyor. 

    

Hızlı Kurulum

    

Sanal mağaza kurmanın hem başlangıç maliyeti düşüktür hem de bu kurulum oldukça hızlı bir şekilde gerçekleştirilebilir. Gelişen teknoloji ve yazılımlar sayesinde hayli hızlı biçimde e-ticaret sitenizin altyapısı kurulabiliyor.

    

Sonrasında ise ürünlerinizi siteye eklemeniz ve sanal POS kurulumları gibi süreçleri tamamlamanız gerekiyor. Ancak unutmamalısınız ki sadece sanal mağazanız olması yeterli olmayabilir. Rakiplerinizden sıyrılmak için kullanıcılara alternatif ödeme seçenekleri de sunmalısınız. 

    

Online ödeme almanın kolay yolu olan iPara ise size bu konuda yardımcı olabilir. iPara ile e-ticaret sitenizde güvenli ve hızlı şekilde ödeme alabilir ve fark yaratabilirsiniz.