2016 iPara str​atejileri​....​


2016 yılı iPara’ın 360 derece müşteri memnuniyetine odaklandığı bir yıl olacak.

Bir PSP ( Payment Service Provider ) olarak tam ​ve kapsamlı bir hizmet gamı sunan iPara, üye işyerlerine online ödeme hizmeti alanında tüm ihtiyaçlarını karşılayan, maliyet tasarrufu sağlayan ve satı​şlarını arttırmaya yardımcı çözümler ile hizmet sunmaya devam edecek. Ürün ve hizmet gamını genişleterek ‘çözüm ortağı’ olmayı sürdüreceğiz.

Üye işyerlerinin online ödeme hizmeti dışındaki ihtiyaçlarını da karşılamayı hedefleyen iPara bu bağlamda kargo, entegratörler ile anlaşmalı e-ticaret paketi kampanya ve tanıtım destekleri ve diğer kurumsal harcamalarında maaliyet avantajları sağlayacak çözümler geliştirmekteyiz.

Bir e-ticaret sitesi için olmazsa olmaz servisi olan kargo alanında; iPara üyesi işyerleri en avantajlı koşullardan faydalanabiliyor.

Tanıtım desteği ile firmalara hem Google hem de sosyal medya üzerinden sağlanan destek ile reklam harcamalarını dengeleyebiliyorlar.

Ek olarak Multinet gücü sayesinde; bir KOBİ’nin ya da e-ticaret alanında faaliyet gösteren OBİ’nin; tüm maliyetlerini kısmasına yardımcı olabiliyor, ister araba kiralama; ister akaryakıt isterse de günlük hayatta ihtiyacı olan başka bir şey olsun; bu konuda da destek oluyoruz.

Diğer taraftan yeni teknolojiler ve inovasyon alanında ciromuzu önemli ölçüde etkileyecek stratejiler belirledik.

Multinet bünyesinde olmamızın verdiği güç ile,Online ödeme alanında sunduğumuz ürün ve hizmetleri geliştirerek sunmaya devam edecek aynı zamanda omnichannel’a taşımaya devam ederek daha çok mecrada müşterilerimiz ile buluşmaya da devam edecek ve bu kanalları da geliştireceğiz. Bugün online yani internet tarafındayız ama yarın fiziksel mecrada da kullanıcılarımız iPara üyelikleri sayesinde alışveriş yapabiliyor olacaklar. Vodafone CepCüzdan ile bunun denemesini 20.000+ lokasyonda gerçekleştirdik; yakın zamanda daha büyük bir marka bizim sayemizde 35.000+ noktaya inecek.

Ayrıca mevcut platfrommuzu lokal ve global pazarda kullanıma açacağız. Bu sayede anahtar teslim ödeme sistem çözümleri sunmayı hedefliyoruz. Multinet Up grup şirketleri öncelikli hedefimiz.

Yine kart yönetimi alanında fiziksel ve sanal kartlar ile sektörde varlığımızı güçlendireceğiz. Multinet bu konuda yaklaşık 16 yıllık bir tecrübeye sahip; 5M TL’lik elektronik para lisansina başvurup hem B2B hem de B2C sektoründe çok önemli bir oyuncu olmayı hedefliyoruz. Kendi POS networkumuz dışında ÖKC ürünleri üzerinden de regulasyonun izin verdiği ölçüde sahaya ineceğiz.

Toparlarsam bir firmanın online mağazasına Sanal POS, ödeme güvenliği, katma değerli hizmetler sunarken, fiziksel mağazalarına OKC ve mobil uygulama aracılığıyla ödeme yapabilme de dahil olmak üzere ödeme sistemi, kargo’dan e-ticaret site paket programlarında indirimlere, kurumal ihtiyaçları için avantajlı tedarikçi fiyatlarından kartlı / kartsız sadakat programları ve CRM analizine kadar çok geniş bir yelpaze de ihtiyaçlara cevap verebileceğiz.

Özetle iPara’da Fazlası Var !... ​​​​​​​​