02
İPARA FARKIİNDİRİM DÜNYASI / 1 MİLYON MÜŞTERİ / ÖZEL KARTLAR

Sıkça Sorulan Sorular

iPara’ya başvuru yapmak için lütfen tıklayınız.

iPara ile Bonus, World, Axess, CardFinans, Maximum, Paraf, Advantage, Bankkart ve Sağlam Kart'a ait kredi ve banka kartları ile tek bir entegrasyonla 12 taksite kadar taksitli ödeme alıp, 1 saatten kısa sürede sanal POS sahibi olabilirsiniz.

Komisyon oranlarımızı öğrenmek için Destek (destek@ipara.com.tr) ekibimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

iPara ödeme işlemini POS bankalarına iletmekte ve ekstrede POS bankasına göre farklı gözükmektedir. Ancak işlemlerinizin büyük çoğunluğunu “IPARA /görünmesini istediğiniz ekstre adı” şeklinde güncelleyebiliriz. Böylece ekstrede müşterileriniz ne görecek siz karar verebilirsiniz.

Talep edilen evrakların eksiksiz bir şekilde https://www.ipara.com.tr/basvuru-formu/step1 linki üzerinden yüklenmesi durumunda ilgili ekiplerimizin incelemesi sonucunda iPara Sanal POS’u 1 saat içerisinde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Aynı şirket veya farklı şirketlere bağlı websiteleriniz için dilediğiniz kadar iPara başvurusu yapabilir sanal POS sahibi olabilirsiniz, üstelik raporlamaları da tek bir panelden gerçekleştirebilirsiniz.

Evet. Müşterileriniz yurtdışı kartları ile ödeme yapabilmektedirler. Bunun için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Evet. iPara, satış komisyonları karşılığında mağazalara fatura keser.

Kapalı / Yapılandırma aşamasında olan siteler için ayrıca değerlendirmeler yapılmaktadır. Başvurunuz aşamasında yapım aşamasında olduğunu belirtmeniz halinde ilgili birimimiz sizinle iletişime geçecektir.

Geliştirici sayfamız dev.ipara.com.tr ve GitHub kütüphanemizden github.com/ipara gerekli olacak tüm dokümanlara ulaşabilir, kolayca entegrasyon işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu aşamada doğabilecek her türlü sorunuz için destek@ipara.com.tr / entegrasyon@ipara.com.tr eposta adresinden veya 0212 274 72 72 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.